26/08/2018 - 19:20

Στο ρελαντί ο Φέτελ στο Βέλγιο!

Τη χρειαζόταν απελπισμένα και την πήρε: έχοντας μείνει πίσω στη βαθμολογία πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ έπρεπε να κερδίσει σήμερα στο Σπα προκειμένου να μειώσει τη διαφορά του και, δεδομένης της δυναμικής της φετινής Φεράρι στο Βέλγιο, τα κατάφερε περίφημα- μ’ ένα χειρουργικής ακρίβειας προσπέρασμα στην αρχή να κάνει όλη τη δουλειά- και πήρε την πρώτη καρό σημαία της ιταλικής ομάδας μετά από 9 χρόνια εκεί.

Δεύτερος τερμάτισε ο Χάμιλτον που, από ένα σημείο και μετά, συμβιβάστηκε με το γεγονός πως δεν μπορούσε ν’ ανταγωνιστεί την Σκουντερία, με τον Μαξ Φερστάπεν ν’ ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα στην πιο... μακριά (7 χιλιόμετρα μήκος) πίστα σ’ ολόκληρο το καλεντάρι, ο Φέτελ προσπάθησε να περάσει τον poleman Χάμιλτον, όμως δεν το κατάφερε, με τις δύο Φορς Ίντια να μένουν στο 3-4.

Πίσω, ωστόσο, έγινε χαμός: ο Χούλκενμπεργκ έχασε τα φρένα και «καρφώθηκε» πάνω στον Αλόνσο, ο οποίος απογειώθηκε κυριολεκτικά και έπεσε πάνω στον ΛεΚλέρκ, με το Halo ν’ «αποσοβεί» τα πολύ χειρότερα.

Την ίδια στιγμή, ο Ρικιάρντο έπεσε πάνω στον Κίμι και του προκάλεσε κλατάρισμα στο πίσω ελαστικό, με αποτέλεσμα ο Φινλανδός να πάει στο box του.

Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας κρίθηκε απαραίτητο, όμως μπροστά ο Φέτελ είχε κάνει την κίνηση- ματ: μετά την υπέροχη Eau Rouge «άρπαξε» μ’ εκπληκτικό τρόπο τον παγκόσμιο πρωταθλητή και στρογγυλοκάθισε στην 1η θέση.

Ο Ρικιάρντο, μετά το ατύχημα που είχε στην αρχή, μπήκε και άλλαξε τη... μισή Ρεντ Μπουλ και επέστρεψε στον αγώνα, όμως ο Ράικονεν δεν είχε την ίδια τύχη: στην πιο αγαπημένη πίστα του “Iceman” η Φεράρι του τον πρόδωσε και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, με πρόβλημα στο πάτωμα του μονοθέσιου.

Μπροστά ο Φέτελ «πετούσε» και άνοιγε τη διαφορά του από τον Χάμιλτον, την στιγμή που ο Φερστάπεν με δύο εκπληκτικά προσπεράσματα σε Οκόν και Πέρεζ ανέβηκε στην 3η θέση και... βολεύτηκε εκεί.

Στις πιο πίσω θέσεις, ο Βάλτερι Μπότας- που λόγω αλλαγών στο power unit είχε δεχτεί ποινή- ξεκίνησε το κυνήγι της 10άδας και περνούσε τον έναν μετά τον άλλο και έφτασε μέχρι την 8η θέση πριν τα πιτ.

Στον 22ο γύρο η Μερσέντες φώναξε μέσα τον Χάμιλτον για να του βάλει τα soft ελαστικά και ο Βρετανός βγήκε ακριβώς πίσω από τον Φερστάπεν, χάνοντας λίγο χρόνο.

Αυτό έμελλε ν’ αποδειχτεί καθοριστικό, καθώς ο Φέτελ που μπήκε στον επόμενο γύρο (έβαλε επίσης την soft) βγήκε οριακά μπροστά από τους δύο, ο Λιούις πέρασε τον Μαξ και πίεσε ελαφρώς τον Γερμανό, όμως μετά η Φεράρι στα χέρια του άρχισε να πετάει και ο Σεμπ εξαφανίστηκε στο βάθος του ορίζοντα.

Ο αγώνας από εκείνο το σημείο και μετά έγινε εξίσου ενδιαφέρων με την επισταμένη παρακολούθηση των νυχιών ενός ατόμου την ώρα που μεγαλώνουν, με τον Μπότας να μπαίνει στον 30ο γύρο, να βγαίνει πίσω και από τις δύο Φορς Ίντια και να θέλει να πάρει την 4η θέση.

Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα δεν έγινε απολύτως τίποτα και, σχεδόν... μοιραία, ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τετράτροχη επίδειξη δύναμης πήρε την πολυπόθητη νίκη, βάζοντας τέλος στην «ανομβρία» 9 ετών στο Σπα για την Σκουντερία και επιστρέφοντας δυναμικά στη διεκδίκηση του τίτλου.

Πίσω από τον απλησίαστο Γερμανό τερμάτισε ο Χάμιλτον που, απλά, δεν μπορούσε να κάνει τίποτα περισσότερο, με τον Μαξ Φερστάπεν να συμπληρώνει το βάθρο.

Ο εντυπωσιακός Μπότας τερμάτισε, εν τέλει, στην 4η θέση, με τους Πέρεζ, Οκόν, Γκροζιάν, Μάγκνουνσεν, Γκασλί και Έρικσον να συμπληρώνουν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Η Φεράρι, λοιπόν, είναι εδώ, κερδίζοντας, μάλιστα, σε μια πίστα που η Μερσέντες τα τελευταία χρόνια διέλυε τον ανταγωνισμό.