25/09/2017 - 22:15

Ήρθε το Golf με τα νέα turbo μοτέρ 1.5 TSI EVO

Mε σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT, σε ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα και από 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. σε χαμηλό φορτίο, το σύστημα απενεργοποιεί την τροφοδοσία των δύο μεσαίων κυλίνδρων προκειμένου να επιτυγχάνεται οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Η διαδικασία μετάβασης από τετρακύλινδρη σε δικύλινδρη λειτουργία και αντίστροφα, διαρκεί μόλις 13-36 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Τώρα, η έκδοση 1.5 TSI EVO BlueMotion 130hp ACT, με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VTG) και κύκλο καύσης βασισμένο στον Κύκλο Miller με μία πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης της τάξης του 12:1, η απόκριση του κινητήρα βελτιώνεται θεαματικά στις πολύ χαμηλές στροφές, εξαλείφοντας ουσιαστικά το φαινόμενο της υστέρησης απόκρισης (turbo lag) γεγονός που πιστοποιείται και από την μέγιστη απόδοση της ροπής των 200 Nm μόλις από τις 1.400 σ.α.λ.

Ο κινητήρας έχει μέση κατανάλωση με εργοστασιακή μέτρηση 4,8 λίτρα/100χλμ. και εκπομπές CO 110γρ./χλμ., ενώ επιταχύνει σε 9,1 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Από την άλλη, ο 1.5 TSI EVO 150PS ACT προσφέρει τη μέγιστη ροπή του, 250Nm, σε πολύ χαμηλό φάσμα στροφών, από τις 1.500 σ.α.λ. Εχει μέση κατανάλωση 5,0 λίτρα/100χλμ. και εκπομπές CO 114γρ./χλμ. Επιταχύνει σε 8,3 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 216 χλμ./ώρα.

www.driveandtravel.gr