07/01/2019 - 16:17

Ο "εθνικός" διασκεδαστής μας

Γράφει ο : 

Οι κυβερνήσεις πέφτουνε, αλλά ο Σπύρος μένει και συνεχίζει να πίνει στην υγειά μας. Τώρα τελευταία όμως φαίνεται ότι τον έχει πειράξει το... ποτό!

Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι μια καλή μουσική εκπομπή έχει μετατραπεί σε ... χορευτική.

Το πιο σημαντικό για μια τηλεοπτική εκπομπή δεν είναι πόσοι τη βλέπουν, αλλά για ποιο λόγο τη βλέπουν.

Την εκπομπή «Στην υγειά μας, ρε παιδιά», του Σπύρου Παπαδόπουλου, έχεις «χίλιους» λόγους για να τη δεις, αλλά καταλήγεις πάντα σε έναν. Ποια τον... κούναγε καλύτερα!

Είναι μια εκπομπή που γι αλλού ξεκίνησε κι αλλού ο χορός (της κοιλιάς) την πάει...

Όλοι εμείς οι μουσικόφιλοι και κυρίως όσοι αγαπούν την ελληνική μουσική, είχαμε μια εκπομπή για να ηρεμούν τ’ αυτιά μας και τώρα κινδυνεύουν να μας βγουν τα μάτια μας!

Κανείς δεν ξέρει πότε άρχισε το «κακό», όλοι όμως έχουν να θυμούνται τα λικνίσματα κάποιας καλεσμένης και αν τα ξεχάσουν αυτοί, μας τα θυμίζουν οι αναρτήσεις στο διαδίκτυο.

Θα πρέπει κανείς να πιάσει θέση από... νωρίς στην εκπομπή για να ακούσει κάποιο καλό τραγούδι, διότι μόλις ακουστεί η πρώτη νότα από ένα τσιφτετέλι, αμέσως η πίστα γεμίζει από « στοιχειωμένα» μωρά του Λευτέρη Πανταζή.

Και όλα θυμίζουν άλλες εποχές, τότε που στα κέντρα πήγαινες για να δεις και όχι για να ακούσεις. Να δεις το μπαλέτο να κάνει πως χορεύει . Την παρτενέρ του... μεγάλου να κάνει πως τραγουδάει, με κλειστό μικρόφωνο, τα πιάτα να «πετούν» πάνω από τα κεφάλια και τα τραπέζια να αναποδογυρίζονται από τους επιδειξιομανείς φραγκάτους της εποχής εκείνης. Και για να γίνει πιο πιστευτό το σκηνικό, μέχρι και ξεμαλλιάσματα (μαθαίνω ότι ) έγιναν για μια θέση δίπλα στον Σπύρο, όπως παλιά για μια καλύτερη θέση στη μαρκίζα.

Αν αφαιρέσεις τους πραγματικούς φίλους του καλεσμένου και τους «ευκαιριακούς» φίλους του Παπαδόπουλου, οι άλλοι είναι τηλεοπτικοί «μαϊντανοί», οι οποίοι έχουν πάντα έναν καλό λόγο για τον Σπύρο και τον καλεσμένο και... πολλούς λόγους που βρίσκονται στη συγκεκριμένη εκπομπή και δεν χάνουν ευκαιρία να μας τους... δείχνουν.

Από τον Λάκη με τα ψηλά ρεβέρ, φτάσαμε στον Λάκη με τα... ψηλά καπέλα, αλλά δεν πρέπει να είμαστε... βλάκοι, διότι όλα αυτά δείχνουν την... προσαρμοστικότητα της εκπομπής στα «σημεία και τέρατα» της εποχής μας.

Σημείο των καιρών μας είναι όταν πρώην «έγκλειστος» στο «σπίτι της αγάπης» πετάει στην πίστα το τραπέζι του, όχι για να δείξει με αυτόν τον τρόπο τον θαυμασμό του για κορυφαίο λαϊκό τραγουδιστή , αλλά για να καταγράψει την παρουσία του στην εκπομπή.

Εικόνα της εποχής μας είναι και η έλλειψη σεβασμού, όπως συνέβη με γνωστή «έντεχνη» , η οποία βρήκε την ευκαιρία να δείξει τα φωνητικά της προσόντα, με ένα ξενόγλωσσο τραγούδι, σε μια εκπομπή- αφιέρωμα σε κορυφαία λαϊκή ερμηνεύτρια.

Αντιλαμβάνομαι (κάποιους από) τους λόγους που άλλαξαν τη φιλοσοφία αυτής της εκπομπής, αλλά για να συνεχίσουμε να πίνουμε « στην υγειά σου», Σπύρο μου, θα πρέπει να ρίχνεις λιγότερο νερό στο κρασί που μας προσφέρεις.