10/07/2019 - 00:41

Παναθηναϊκός: Παρουσίασε τις εμφανίσεις για τη σεζόν 2019-2020

Σε μία όμορφη εκδήλωση που έλαβε χώρα στο Πλανητάριο, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός παρουσίασε τις εμφανίσεις για την σεζόν 2019-2020, σχεδιασμένες από την Kappa.

Η πρώτη φανέλα του «Τριφυλλιού» είναι πράσινη μονόχρωμη, η δεύτερη λευκή με πράσινα μανίκια και η τρίτη μαύρη, ενώ αυτή του τερματοφύλακα είναι χρυσή.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της «πράσινης» ΠΑΕ ανέφερε πως: «Μία πολύ ξεχωριστή στιγμή γιατί εγκαινιάζουμε μία νέα συνεργασία. Είχαμε ξανασυνεργαστεί τι διετία 93-95, τότε που τις φόρεσαν ο «μικρός» και το «τρένο», ο Δημήτρης Σαραβάκος και ο Γιώργος Δώνης.

Ο συνδυασμός μας έδωσε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε τον δικό μας καταπράσινο ουρανό γεμάτο με τριφύλλια. Οι νέες φανέλες φέρουν την ιταλική φινέτσα και τη σφραγίδα ποιότητας της Kappa. Η επιτυχία κάθε φανέλας εξαρτάται από την επιτυχία της ομάδας αλλά είναι βέβαιο πως δεν θα τις ξεχάστε εύκολα»

Από την άλλη ο πρόεδρος Μάνος Μαυροκουκουλάκης, δήλωσε πως: «Θα πρέπει να ευχαριστήσουμε όσους εργάστηκαν για αυτή τη συμφωνία. Υπάρχει μία σύμπτωση ευχάριστη, το 1993 όταν η τότε ιδιοκτησία αποφάσισε να διακόψουμε τη συνεργασία με μία άλλη εταιρία, είπαμε να πάρουμε την Kappa.

Διότι υπήρχε ένας καλός οίκος που την εκπροσωπούσε και γιατί προσέφεραν ρουχισμό υψηλής ποιότητας. Επειδή τα 26 χρόνια που πέρασαν εσείς ανεβάσατε τα στάνταρ. Εγώ υπέγραψα και τα δύο συμβόλαια. Εύχομαι σε όλους μία καλή αθλητική σεζόν».

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο αντιπρόεδρος της Kappa, Λορέντσο Μπολιόνε ο οποίος με τη σειρά του είπε: «Ευχαριστώ που είστε εδώ. Είναι μεγάλη τιμή που βρισκόμαστε εδώ για να εγκανιάσουμε τη συνεργασία με τον Παναθηναϊκό. Τιμή και που βρίσκομαι στην Αθήνα, μία πανέμορφη πόλη και είναι τιμή κάθε φορά που έρχομαι.

 

Κατανοώντας τα ελληνικά, θα ήθελα να πω πως είναι ιδιαίτερη χαρά πως μία από τις σημαντικότερες ομάδες της Ευρώπης θα φορά τα ρούχα μας. Δεν μπορώ παρά να ευχηθώ τα καλύτερα για αυτή τη σημαντική ομάδα. Δουλεύουμε και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε έτσι ώστε να φέρουμε σε όλο τον κόσμο το όνομα της εταιρίας και του Παναθηναϊκού».

Ο creative director της ιταλικής εταιρίας, Εμάνουελ Οστίνι, είπε ότι «Πρέπει να πω πως αυτή τη φορά είμαι ακόμα πιο συγκινημένος που βρίσκομαι στην Αθήνα. Είναι ιδιαίτερη χαρά και τύχη να κάνω μία όμορφη δουλειά που ξεκίνησα το 1990. Στην αρχή της καριέρας μου αυτής, το πρώτο μου ταξίδι εκτός Ιταλίας για επαγγελματικό σκοπό ήταν στην Αθήνα για τον Παναθηναϊκό.

Και βεβαίως καταλαβαίνετε πως είναι ιδιαίτερη η χαρά μου να βρίσκομαι και πάλι εδώ. Πολλά άλλαξαν όμως εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε το καλύτερο για τη δουλειά μας. Και βεβαίως προσωπικά είναι ιδιαίτερη τυχή γιατί είμαι ο υπεύθυνος σχεδιασμού και πλαισιώνομαι από μία ξεχωριστή ομάδα σχεδιαστών.

Όσον αφορά το σχεδιασμό δεν είναι εύκολη υπόθεση και αυτό που κοιτάμε είναι να κάνουμε μία ανανέωση αλλά πάντα με σεβασμό στην ιστορία και την παράδοση της ομάδας με την οποία συνεργαζόμαστε. Έχουμε μία εξαιρετική ομάδα που μας αντιπροσωπεύει εδώ και πιστεύω πως αυτή η συνεργασία θα κρατήσει για πολλά χρόνια».

Ο Δημήτρης Παναγάκος από την πλευρά της εταιρίας «Διεθνής Αθλητική» δήλωσε ότι: «Η σπουδαία ομάδα του Παναθηναϊκού, ο κόσμος και η οικογένεια ήταν οι λόγοι που ξεκινήσαμε αυτή τη συνεργασία δύο ετών. Με αφετηρία τη φετινή χρονιά θέλουμε να δώσουμε στο ελληνικό ποδόσφαιρο λύσεις για να μπορέσει να προχωρήσει στην Ευρώπη. Έχουμε τη γνώση και τη θέληση να στηρίξουμε την ομάδα του Παναθηναϊκού και σύντομα θα είναι έτοιμη η μπουτίκ. Εύχομαι το λογότυπο της Kappa να φέρει επιτυχίες όπως στο παρελθόν».

Τελευταίος τον λόγο πήρε ο εμπορικός διευθυντής της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Μανώλης Ματσαδές, λέγοντας ότι: «Τα πλέον προβεβλημένα σήματα μίας ομάδας είναι το σήμα και η εταιρία ένδυσης. Ο Παναθηναϊκός έχει συνεργαστεί με το σύνολο των ενεργών σημάτων στην παγκόσμια αγορά.

Ολόκληρος ο οργανισμός της ΠΑΕ πρέπει να είναι ευχαριστημένος με την εταιρία που θα ντύνει την ομάδα. Γνωρίζουμε απόλυτα και με τεχνικές λεπτομέρειες των συνεργασιών όλων των ελληνικών ομάδων. Είχαμε τη δυνατότητα να εξετάσουμε τρεις επιλογές. Η τελική μας επιλογή εκπέμπει ένα ισχυρό μήνυμα.

Η συνεργασία με την Kappa μας εξασφαλίζει ειδικά πλεονεκτήματα για τους χρήστες των προϊόντων. Αυτή η συνεργασία με την Κappa στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα, ο Παναθηναϊκός διατηρεί ένα πολύ ισχυρό brand name για να προσελκύει δυνατούς εμπορικούς παίκτες».