07/05/2017 - 14:33

Σχεδιαστική "άνοιξη" για το νέο Tucson της Hyundai

Το νέο Tucson είναι ένα από τα σημαντικά αυτοκίνητα της Hyundai. Διαθέτει τολμηρό και σπορ σχεδιασμό, έχει υψηλά επίπεδα άνεσης και εκτεταμένες νέες τεχνολογίες, ενώ η εταιρεία για άλλη μια φορά έλαβε διεθνή αναγνώριση για το σχεδιασμό του Tucson από το διακεκριμένο θεσμό iF Design Awards.

Η αθλητική του παρουσία έχει επιτευχθεί με εκλεπτυσμένες και τολμηρές διαστάσεις, από τις αιχμηρές γραμμές και την εμπρός ?Cascading? μάσκα που στο εξής θα χαρακτηρίζει τα μοντέλα Hyundai. Σε αυτήν υπάρχουν οι προβολείς LED που του προσδίδουν ξεχωριστή ταυτότητα. Από την άλλη το πίσω μέρος διαθέτει καθαρή σχεδίαση με οριζόντιες γραμμές που ρέουν από τους θόλους των πίσω τροχών και τονίζονται από τα λεπτά πίσω φώτα.

Ο στόχος των τεχνικών της Hyundai ήταν να διασφαλίσει ότι από την στιγμή που ο οδηγός και οι επιβάτες μπουν στην καμπίνα θα πρέπει να εντυπωσιαστούν από την ευρυχωρία της καμπίνας και την προσοχή που δίνεται στην παραμικρή λεπτομέρεια. Με την εισαγωγή νέων μαλακών, υψηλής ποιότητας υλικών σε όλες τις επιφάνειες της καμπίνας, το εσωτερικό έχει υποστεί εκτεταμένες εργονομικές δοκιμές, ώστε να διασφαλιστεί η ευκολία χρήσης από τον οδηγό.

Από την άλλη η απλότητα της κεντρικής κονσόλας υπογραμμίζεται από τη νέα οριζόντια διάταξή της. Είναι εφοδιασμένη με μια μεγάλη, μη ανακλαστική οθόνη προβολής 8-ιντσών με τεχνολογία αφής capacitive για το σύστημα πλοήγησης νέας γενιάς, το οποίο είναι περισσότερο από τρεις φορές ταχύτερα από ό, τι της προηγούμενης έκδοσης.

Το νέο Tucson είναι βασισμένο σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα που χαρίζει στο όχημα πλούσιες εσωτερικές διαστάσεις. Αναδεικνύεται μια εξαιρετική αναλογία διαστάσεων από το εξωτερικό προς το εσωτερικό, συνεχίζοντας την παράδοση της Hyundai για υψηλής απόδοσης οχήματα.

Η βελτιστοποίηση του χώρου παρέχει στους επιβάτες και τις αποσκευές τους άνετο και ευάερο εσωτερικό, με καλούς χώρους. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι χωρητικότητας 513 λίτρων που τριπλασιάζεται με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, φθάνοντας στα 1.503 λίτρα.

Επίσης, για πρώτη φορά στην κατηγορία διατίθεται το σύστημα ψύξης καθισμάτων. Τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν επιπλέον μαξιλάρια για ενισχυμένη στήριξη και άνεση και μπορούν να παραγγελθούν με οκτώ τρόπους ρύθμισης και αμφίδρομης οσφυϊκής υποστήριξης για το κάθισμα του οδηγού. Για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων διατίθενται θερμαινόμενα καθίσματα με ανακλινόμενες πλάτες και πρακτικούς αεραγωγούς για αυξημένη άνεση.

Οσον αφορά την οδηγική ασφάλεια, το νέο Hyundai Tucson, έλαβε τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό αξιολόγησης οχημάτων Euro NCAP, γεγονός που το κατατάσσει ως ένα άκρως ασφαλές όχημα.

Ο 1.6lt T-GDI βενζινοκινητήρας και ο 2.0lt πετρελαιοκινητήρας μπορούν να συνδυαστούν με ένα σύστημα τετρακίνησης, το οποίο διατηρεί την υψηλότερη πρόσφυση σε ανώμαλες ή ολισθηρές επιφάνειες, ενώ δίνει την αίσθηση στιβαρότητας στις κλειστές στροφές. Οι μπροστινοί τροχοί λαμβάνουν 100% της ροπής κατά τη διάρκεια οδήγησης σε κανονικό δρόμο και μπορεί να φθάσει στο 50% αυτόματα μοιράζοντας την υπόλοιπη ροπή στους άλλους τροχούς. . Ένα χειροκίνητο ρυθμιζόμενο «Lock-Mode» διαχωρίζει τη ροπή 50/50 για αυξημένη σταθερότητα σε ταχύτητες μέχρι τα 40 χλμ/ώρα.

Όλοι οι κινητήρες μπορούν να θεωρηθούν οικονομικοί , ενώ πληρούν τα πρότυπα εκπομπών Euro6. Το αποδοτικό, ολοκληρωμένο σύστημα Stop & Go της Hyundai είναι στάνταρ για τους πετρελαιοκινητήρες 1,7 λίτρων και 2,0 λίτρων, καθώς και στον βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων. Χαρακτηριστικές είναι οι επιδόσεις του μικρού 1,6λιτρου βενζινοκινητήρα που αποδίδει 132 ίππους, έχει τελική ταχύτητα 182χλμ/ώρα και η επιτάχυνσή του από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100χλμ/ώρα έρχεται σε 11,5 δευτερόλεπτα.

Να επισημάνουμε ότι η νέα δομή του νέου Tucson επέτρεψε στους μηχανικούς της Hyundai να επιτύχουν σημαντικά οφέλη στη μείωση του θορύβου και των κραδασμών στην καμπίνα, καθιστώντας τη μια από τις πιο αθόρυθες και εκλεπτυσμένες καμπίνες στην κατηγορία. Στο μπροστινό μέρος ενδοδαπέδια καλύμματα έχουν τοποθετηθεί κάτω από το χώρο του κινητήρα, ενώ στο πίσω μέρος μια αλλαγή στα συνεμπλόκ του πίσω υποπλαισίου απομονώνει την καμπίνα από τις ανωμαλίες του δρόμου που μεταφέρονται μέσω της πίσω ανάρτησης.

Τέλος, οι μηχανικοί της Hyundai ολοκλήρωσαν τη δοκιμή επιταχυνόμενης αντοχής στη διάσημη πίστα Nordschleife N?rburgring, που υποστηρίζει το κέντρο δοκιμών της εταιρείας. Διανύοντας δοκιμές που ισοδυναμούν με 180.000 χιλιόμετρα καθημερινής οδήγησης, ο σχεδιασμός επικεντρώθηκε σε έξι βασικούς τομείς: το σύστημα διεύθυνσης, την ανάρτηση, τα φρένα, τα ελαστικά, τα καθίσματα και τον κλιματισμό, ενώ ταυτόχρονα εξελίσσονται οι ειδικές προσαρμογές της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον βασικό εξοπλισμό του οχήματος.